אמנת השירות

אמנת שירות לקוחות 

 מנהלי ועובדי סוכנות חיימון ביטוחים מחויבים למתן שירות מקצועי ואיכותי
לכל לקוחותינו לאורך זמן, על בסיס של אמון, הגינות, וכבוד הדדי

לקוחותינו

לקוחותינו הם הבסיס לקיומנו, ולפיכך אנו רותמים את העוצמה הניסיון והמוניטין שלנו לטובתם, ע"י יצירת תשתית אשר תבטיח חווית שירות איכותית שתיתן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו, לכל אורך תקופת הקשר עם משרדנו : 

★ במתן הכוונה אישית ומקצועית, ליצירת הגנות ביטוחיות ופנסיוניות מקיפות התואמות          
     לצרכיו של המבוטח
★ במתן מענה ותשובות מקצועיות, בשפה פשוטה ובהירה, שתאפשר ללקוח קבלת החלטות  
      מושכלות
★ במתן מידע אמין ועדכני, בזמן סביר
★ ביצירת נגישות, שקיפות ויעילות בכל תהליך
★ אנו ננהג בהגינות, כנות ויושר עם כל לקוחותינו
★ אנו מחויבים בהקשבה ללקוח וצרכיו, תוך קיום דיאלוג אדיב וסובלני
★ אנו נתמוך בלקוח בכל האירועים החשובים בחייו, תוך גילוי רגישות בהכוונה מקצועית 
     למימוש זכויותיו
★ אנו מתחייבים לשמירה על כבוד לקוחותינו והגנה על פרטיות המידע שלהם, תוך שימוש  
     בטכנולוגיה תומכת ובשילוב נהלים קפדניים


התמחויות 

סוכנות חיימון ביטוחים מקיימת קשרים הדוקים עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות, בתחומי הביטוח הכללי [רכוש וחבויות], הבריאות והחיים וחסכון ארוך טווח.

זמני מענה לפניות שירות - בהתאם להוראות הממונה על אגף שוק ההון ביטוח וחסכון:
נושא זמני מענה הערות
פניית לקוח לקבלת מידע / הסבר / הכוונה 2 ימי עסקים מתן מענה ראשוני בגין פניה מסודרת אשר התקבלה במשרדנו בכתב - במייל / פקס / דואר או בפניה טלפונית לנציג שירות במשרדנו הכוללת מענה אנושי
פניית לקוח קיים או לקוח לשעבר לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות הסוכנות 7 ימי עסקים
פניית לקוח לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות היצרנים זמן סביר בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין
פניית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה / שינויים במוצר הביטוח זמן סביר בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין
פניית לקוח לקביעת פגישה או שיחה סוכן הביטוח בשעות פעילות המשרד עם סוכן הביטוח 7 ימי עסקים תתואם פגישה במשרדי החברה או משכן הלקוח או שיחה טלפונית עם סוכן הביטוח, בשעות הפעילות
פניית לקוח בעניין תביעת ביטוח זמן סביר מתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, ולאחר מכן המשך מעקב אחר תגובת היצרנים
הערות: ככל שמדובר בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל. 
Share by: